2012年7月9日星期一

悄悄話

維他命 E 可幫助皮膚抗氧化,減少黑色素積聚。內地有朋友用來搽在臉上,效果不錯,介紹我用,我試過覺得油膩感太強,雖說是晚上搽了過夜,而且混了護膚精華一起好掩蓋一些維 E 的油味,但始終不是一下子吸收晒,滿臉粘粘的不太舒服,所以我只是一星期用一次,不過效果好像還真不錯,第二天起來臉部特別不乾。

好啦,我今天要介紹這維他命 E 的另一種用途,本來該是悄悄話,但覺得好,便分享罷,誰叫我的網友們那麼可愛呢。記得有日我搽 Body Lotion 時順手用了一粒 ( 我常拿自己做白老鼠 ),混合了 Body Lotion 用來搽 x x ( 有智慧的你自己想啦 ),搽了大半個月,覺得 x x 竟然越發白晢了,嗯...都係唔講了,自己諗啦!





  

6 則留言:

DeepC 說...

呵呵, 你真勇!

我都喜歡用含維他命E的cream, 不過用它的時候多數都是急救皮膚, 維他命E對皮膚的功效是不錯的, 但我賴, 用幾次就停, 這方面不及您! :)

S 說...

haha!多謝你嘅分享~

Coffee 說...

DeepC︰

係有點突兀,但好東西我想同嚟呢度嘅網友分享呀!

Coffee 說...

S︰

嘻嘻,有機會試下啦!

Armadillo 說...

諗唔到喎,強烈要求開估!

Coffee 說...

Arm︰

你好幽默,哈哈!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...