2012年5月7日星期一

Panasonic 天花燈飾

新近換上 Panasonic 簡約的天花燈飾,客廳二盞如圖示,分別是大小方型的,房間則選用圓型,Size亦較細。這個系列的 Panasonic 天花燈,配合 Panasonic 的光管,很夠光,非常適合我 這個近視人。

關於換天花燈,始作俑者是 P ! 有一回 P 稱在深圳買了盞很漂亮的壁燈,才花了幾十元人民幣,我順口表示都有意更換家中天花燈飾,看厭了那些有花式的樣子,想轉換成簡約風格。 P 於是建議我到深圳燈飾舖看看,稱價錢平很多。果然,後來我在香港的燈飾舖格價,同款 Panasonic 的簡約天花燈,起碼貴一半以上。不過之後我發現,原來還有再便宜些的,就是在淘宝網訂購,但如果在香港收貨要俾較高的運費,所以最終亦是差不多。




13 則留言:

阿貓 說...

我今年底會搬回九龍,也看中這類簡約燈飾,其中一款與你選擇的是同一系列呀!哈哈!taste相近,物而類聚。

Coffee 說...

風月︰

咦!不做新界人喇!

簡單就好了,如今悟出。

卡臣 說...

乜盞燈咁似iPad?

Coffee 說...

匿名︰

Is it? Thanks for u like it.

Coffee 說...

卡臣︰

睇完你嘅留言,第一時間睇下盞燈係咪似 ipad.

Ebenezer 說...

個款好簡約喎^^

Coffee 說...

Eben︰

是我杯茶!

Armadillo 說...

哈哈,咁似office啲燈嘅,會唔會喺屋企都有返緊工嘅感覺呢?

Coffee 說...

Arm︰

才沒有哩,不知幾好!

攞你命三千 說...

擔唔擔心燈芯燒左的話買唔番??

Coffee 說...

三千︰

問過了,Panasonic 出埋光管,同樣香港賣較貴,深圳或淘宝較便宜。

DeepC 說...

看來不錯啊! :)

Coffee 說...

DeepC︰

我 buy 佢嘅簡單!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...