2012年4月14日星期六

我又講

今日追看番《盛女》,唔知點解,我常常對呢類節目有做假的感覺,講真呀,搵唔到男人,嫁唔出,今時今日唔係好大件事啫,但要係七百萬人面前亮相兼亮底,就真係好大件事咯!出得嚟「行」哩五位「佳麗」,心理質素想必一定奇佳,但觀乎又不然。那麼真是做媒的嗎?嗨,就算做媒都要有莫大的勇氣架,七百萬人喎!難道是盲點,你驚佢唔驚,假如這是真的。

Bonnie 說︰我冇樣、冇身材、冇錢、冇事業、冇建立出個人特長、冇...一句講晒比無產階級更一窮二白,咁咪即係負資產邊緣? 哩樣直情係個人盲點啦!二十九歲人都未醒覺。

而  Florence 就很自相矛盾,佢在追求有愛情感覺的婚姻時,希望對方完全接受佢就係佢,如果對方是咁介意她的外表 ( 素顏 ,不可觀 )和年齡 ( 三十九 ),那他不是她要搵的咯!但在安排了她和一大學 ( 印象中 ) 教書的相見後,她對男方諸多挑剔的又正正是外表、年齡,甚至職業!完全凍結咗佢了解認識對方的意欲,她說覺得對方外表大佢好多,又說希望搵個有學識,樣樣都識啲,但估唔到真係搵個做教師嗰咯! 唉,咪話我黑心,繼續孤身走你路罷!

不論男女,問世間,有幾多個真係天生麗質吖?生得不漂亮,但要活得漂亮,外表是上天給的,性情內涵可以後天培育。可能有人會說,如果你冇外在美,又或者對你的外表提不起興趣,對唔住,我實在冇興趣去發掘你有咩內在美。當然,不是說真的生得很樣衰那些,太不濟的話,我讚同請教醫生如何後天補救。

記得以前,有個女同學,在一班女朋友中屬普通一個人,但奇怪的是男同學至後來的男性友人總是對她較有興趣,令一眾女友人生出妒意。何解?後來大家都發現,因為那位女同學本身很活潑開朗,很愛笑,不記那些小家子仇,該體貼人時又毫不含糊,總是帶來輕鬆開心的感覺。

又記起有一男友人在初結識了一位女生時,同我講想追她,我問他她是怎樣的人?合適他嗎?他說她很喜歡小孩子,並給我看她 FB 的相,一張抱著 BB 的相。我問一開始識她時就是這張相嗎?他說不是,後來換上的。我知這位男友人是很想結婚生仔的,心水清的我當然明白那女生在刻意經營,不過我厚道,沒有道破。我笑了,說如果她有心,你咪試下咯!我心下認為在剛相識就如此刻意,不是好事,果然很快分手收場。但人生有些彎路是免不了每個人都要自己行的。

所以女生呀,如果你真係想搵男人,請先找出自己,好冇!

18 則留言:

尹思騰Instant 說...

悄悄告訴你,真是做假的。裏面有幾個男人都是我的朋友。

阿貓 說...

原來其中的瘦女子是我老公同事認識的,自身故事也是真的,其他的真假就不得而知。

卡臣 說...

結婚是唯一出路,TVB想灌輸的價值觀

攞你命三千 說...

除左S外,d女士連心態都未開放
咁都搵到伴我切!!

Coffee 說...

思騰︰

吓!咁我估係嗰幾個教人如何和男人約會的。

Coffee 說...

風月︰

佢真係好瘦,上鏡都瘦成咁,叫佢增下肥啦!

Coffee 說...

卡臣︰

唔知多唔多人有共鳴。

Coffee 說...

三千︰

切蛋糕呀,見者有份。

SKII 說...

哈哈,我冇睇呀,一來因為我唔係幾睇電視嘅,二來因為我覺得係做假囉!重有,咁啱得咁“蹺”,我今日就係寫自己以前以為天生麗質,算把啦,世上有幾多個真係咁?成年後重唔明又或者唔想明,冇人幫到佢架啦!

DeepC 說...

很有專家的口吻, 哈哈. ^^

Coffee 說...

SKII︰

你麗質天生不怕認喎。

今日睇報紙話 Florence 受多方面批評,好唔開心!死啦,我仲寫埋一份!

Coffee 說...

DeepC︰

咪笑我啦!我其實唔係好識架:P

SKII 說...

Coffee,係我自己覺得啫,咁樣自我感覺良好啲吖嘛!至於呀 Florence,如果佢的故事和背境係真嘅,有自信的話,有乜好唔開心吖,簡直係多你一個寫唔多啦!佢行得出來被大家睇,就預咗有讚有彈,其實人真係貴乎自知,就算真係比你咁幸運,天生麗質,但外在美始終要比歲月洗禮,太介懷的話,內在美多極都有限啦!寫咗咁多,唔通我都應該寫返一篇? :-P

Coffee 說...

SKII︰

咁你又講得有道理,希望佢有足夠心智啦!

壽頭一塊 (狗鵬) 說...

我又講 你好似 Mei Ling 喎。我講你D內涵同分析。

Coffee 說...

阿鵬︰

我邊有 Mei Ling 咁老 ...




到的經驗喎!

不過,觀乎整個節目,我的確最 buy 嘅就係佢。

壽頭一塊 (狗鵬) 說...

《心水清的我當然明白那女生在刻意經營,不過我厚道,沒有道破。》

Coffee : 你縱橫江湖閱人無數....

Coffee 說...

阿鵬︰

我連旅行都不喜歡的,不過足不出戶也可知天下事,我的江湖在書本上,自小閱卷無數......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...