2011年2月25日星期五

心思思

睇網誌可能會傳染想法嘅,我也好似SKII一樣,覺得自己部CANON550D及三支鏡太重了,有意想賣了它們,另覓一部方便日日放在手袋的,功能又有番咁上下的相機。

本來我在問過比我知很多懂很多的人之後,一心鎖定Leica Lux5。但在睇著實物時,又覺得少了些Leica 的感覺,且相機用繆紙封住,離真實感都是差了些,於是覺得$7000多好像貴了點,然後我改變主意了。

不過,還有很動搖我心志的一環節,話說我在銅鑼灣問東問西時,那位sales仁兄很不耐煩!怎樣嘛,我的樣子不似買得起部M9?我又真係買不起的,盛惠$58000(滴汗)!衰就衰在我聽後重複再問,然後更「下」了一聲,幾老土啊,還不被人識穿我窮人一名「運吉」來也咩!之後我再問其他,阿仁兄都是點到即止地答下,有些不耐煩了。罷!罷!罷!

25 則留言:

Coffee 說...

POCARI︰

咁拎住部機真係好大壓力!

X1賣一萬六至一萬八左右。

LUX5光圈2.0

所以我比較喜歡X澤等大行,可惜冇LEICA機,我焗住要去銅鑼灣。

Armadillo 說...

如果講質素,其實而家機仔真係相當唔錯,求其瞇埋眼執一部都OK架喇!當然啦,如果係部Leica,就梗係影都影得開心啦!

S 說...

哈哈,原來我寫啲嘢咁有感染力㗎?飄飄然添! :-P

但我唔單止冇實行去賣部 D90,重買咗支二手 DX 2.8 17/55mm,朋友個朋友升呢,保養得好好!(死未,女人洗錢就係咁㗎啦!)

其實我依然想買部好啲的袋裝機,但諗諗吓反而想 replace部 DC,因為個閃燈唔夠呀。不過我冇諗過 Leica,只在網上看過資料,因為實在太貴喇!

婉兒 說...

那麼下次要「唔明都扮明」啦!(我番香港玩成日做架,好驚比人覺得我係大鄉里)

阿貓 說...

幸好我沒買大機,就是怕重。

韻味熊貓 說...

咖啡:

Leica一定貴,佢發明35mm相機的。而且你好少會去到北極,或撒哈拉沙漠,不需要用Leica的。

若果你不是經常放大相,或在暗環境拍照,Nikon P7000,Canon G12或Canon S95已經足夠。

Canon G12或Canon S95的感光器是一樣的,只是鏡頭有分別。

你不要少看Canon S95,它的影像質素接近單反機的。

韻味熊貓 說...

SKII:

DC閃光燈射程只有6-10呎,一定唔夠力的。你可把感光速度調至ISO 200或ISO 400,會有改善。

Coffee 說...

Arm︰
你去咁多地方旅行,亦影下不少珍貴照片讓一眾網友分享到,相信你都有不少影相的心得。

Coffee 說...

SKII︰
有架有架!當然我本來都有少少同感,睇埋你寫出來,就更加喇!
我今日買咗CANON S95了,所以我的CANON 550D應該都會繼續用。

Coffee 說...

婉兒︰
我後來諗啲SALES可能一日企到黑,企到攰晒了,個個都行埋來問一餐,惠顧的又不多,所以個SALES是自然反映,但其實我係有心想買的。

Coffee 說...

風月貓貓︰
大機的確不方便隨身帶著,但假期帶上還是好用的,只是我都很想有部日日可放在手袋的,幾時都想拍就拍。

Coffee 說...

佛爺︰
昨日我好朋友給我的建議就是Leica Lux5 和Canon S95,S95原本是在首選的。今朝睇咗你的建議,我更肯定應該買S95了,夠輕便,且光圈是2.0,近攝出色,還稱在暗環境影都很不錯。CANON 550D我會繼續用,S95是補償平日不能帶在身邊之用途。

韻味熊貓 說...

咖啡:

大光圈就等於閃光燈也增強了。你把相機感光度調節在ISO 200,幾乎任何情況都無問題。

我玩相機玩到瘋狂的。大小鏡頭買過近二三十支,測光表,色溫測光表,專業閃光燈等,什麼都玩過,而家返璞歸真,一部DC隨身,和只玩Photoshop而已!

攝影,我可以驕傲地說,熟到爛呀!

Coffee 說...

佛爺︰
太好了!我會記住的。

你之前都有講過你有用開不同鏡頭,但估唔到你曾擁有咁多,仲咁齊備!而家你只是一部DC隨身,好似回到起點一樣。

S 說...

哈哈,較早時還在街上用 email 看到佛爺的留言已想“挿嘴”,最近我也在考慮 Cannon S95,早前朋友隨身帶着,我拿來用過,質素好像頗好,朋友還說這小機用上 5D Mark II 的 processor (S不肯定是 "processor"還是什麼),總之此小機是個“好嘢”。

嘻嘻,再看時 Coffee已經買了,請多多分享心得和意見。

另,佛爺,我之前都用 Lumix 的 DC 因為它用Lecia 的鏡頭,和其他小型 DC 比較,好像影得特別 sharp,但現在又不覺得了。

韻味熊貓 說...

咖啡:

你要把DC機的Digital Zoom關掉,那是一項有害無好的功能。

你的單反鏡頭,每三幾個月要拿出來,操下佢地,放得耐無用,會自動壞了的。

我形態上是返回起步點,但實質並不相同,因為Photoshop要用到很多攝影知識的。

韻味熊貓 說...

SKII:

Panasonic和Leica合作造中低檔數碼相機,Panasonic造機身,Leica造鏡頭。

Panasonic以Lumix出產,Leica就以Lux型號出機。兩個牌子是無分別的,只是Leica Lux 貴了一大截,老實說,是買Leica的名字而已!

要買真正的Leica,就只有S2,M9和X1。

我用過一部Lumix Prosumer相機,成部單反機咁大部,發覺它的影像質素跟DC機差不多。我為何要拿住咁大部機?

我每張照片都用Photoshop執過的,所以照片質素猶如單反機。

我連4x5吋底片的大底機也玩過,對大相機已經無興奮!

Coffee 說...

SKII︰
S95很輕巧,啱晒隨身,即使轉用細手袋都得。我之前買550D冇詳細中文使用指南,S95就有非常詳盡的說明,正!我得閒會多加研究,希望可和大家分享到。

Coffee 說...

佛爺︰
真係很多謝你久唔久教我一些攝影知識,為方便日後使用中作參考,我剛才很認真地將你的技術意見摘錄在相機使用指南的備忘錄了。

韻味熊貓 說...

咖啡:

Digital Zoom是廠商用來充大頭鬼的,你在電腦用Photoscape也可做到。

買Leica Lux機,不如買Lumix。為何要付多一截錢買一個虛名?實質是相同的!

DC機已經鬥到無利潤,廠商才大力推廣單反機,但不少人也發現單反機攜帶不方便。

Coffee 說...

佛爺︰
的確沒有甚麼比方便更重要,方便時自然讓人有舒服感,才可長期使用。

韻味熊貓 說...

咖啡:

Canon怎會無中文說明書?

http://www.canon.com.hk/tc/product/catalog/productItemDetails.do?prrfnbr=100365&categoryID=6&seriesID=15

Armadillo 說...

哈哈,去親旅行都影幾千張相,仲點會有心得可言!而家影相最緊要快,返到屋企先慢慢執!

Coffee 說...

佛爺︰
謝謝你!我仲未得閒上你send來的連結。
買550D時,有本很簡單的中文操作而已,但而家S95是很詳細的。

Coffee 說...

Arm︰
又係嘅!不過講開執相,都幾大工程下架!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...