2011年2月27日星期日

My Canon S95

B先生的首選推介,畫班同學使用中給予的高度評價,佛爺意見清單中的重點...
我昨日買下了這部Canon S95,她輕巧及有質感的外觀讓我愛不釋手,當然最令我迷上的是她的內涵,2.0大光圈!而這正是我大機的普通鏡頭未達到的。

仍未正式開始研究她的種種好處,來日方長嘛。從今往後,她會靜靜呆在我的手袋裏,隨時候命,好讓我不再錯過想留下的風景。




#  #  #  #  #  #

好友S今日Send了個信息來,如下︰
L~, saw 'Black Swan' yesterday, Wonderful !

近日很多人都去看「黑天鵝」,然後感觸良多,與我當日看完後的感覺一樣罷。這又讓我想起藝術來了,正確地應是藝術加上人性。這東西我們不能很確知其定位,亦不能很真切地說出內心的感觸,雖然明明心中有千言萬語,却不得不被扼殺在我們倉白的言語下。然後,我們最終會讓藝術的美及人性的真實慢慢沉積在心,這是不得不各自修行的,亦之所以每個人內心的沉積岩都不一樣。

23 則留言:

S 說...

你好有效率呀!另我好想睇黑天鵝,一定要抽時間睇...

l.minor 說...

我相信妳會漸漸將妳的550D長放冷宮

Kiki 說...

KiKi的鋼琴房已更名為小汀的鋼琴房,並已遷址,請UPDATE你的連結及繼續支持!
http://water-d.blogspot.com/

謝謝!

火鶴 說...

我依家都係一部DC仔随身, 學佛爺話齋, 唔去南極及世界七大奇景都唔會用部30D. 不過最近買咗cs5, 開始玩ps, 發現用大機影raw又真係幾震撼喎..

匿名 說...

最近都有D身痕,買部細機,唉....人又窮,興趣又多....大家都是同類人,係靚既野都想睇多眼,都無話藝術唔藝術,enjoy就已經無浪費票價。 s ^_*

韻味熊貓 說...

樓上匿名,你的留言好搞笑容!哈哈!

韻味熊貓 說...

火鶴:

我知道Raw的理論,但我無機玩,無得過癮,陰功!

韻味熊貓 說...

咖啡:

你將會影多好多相!攝影和愛情一樣,第一最重要是:方便兼容易!嘻嘻!

Coffee 說...

SKII︰
我基本上不戀物,我是被「無相機用」折磨了好一陣子的,所以見貼文時已是忍無可忍要行動時了。
看黑天鵝會帶來沉重感,難得的一次思想修行。

Coffee 說...

minor︰
哈哈,希望唔好啦!
加上D550有長鏡,有廣角,這是S95不能取代的。

Coffee 說...

KiKi︰
好的,互相支持!

Coffee 說...

火鶴︰
係呀!用ps可有好大的驚喜,我看友人台灣影回來的相,用ps處理過的那些,畫面靚得懾人!

Coffee 說...

S︰
以一部咁好質數的相機來講,部S95唔係好貴吖,而家通行減到$3080,你唔好呻窮啦,你層樓升唔少嘛(九唔搭八,哈哈):P

你的藝術細胞去晒你啲素描度喇!

Coffee 說...

佛爺︰
樓上匿名講慣笑的,唔熟唔窒嘛,hehee..

方便兼容易,哈哈!對呀,是良好生長的基礎!

Armadillo 說...

呢部機應該夠用架喇,不過黑色機身好似唔係咁啱女仔喎!

Hana 說...

幾錢呀?
搞到我都想要添

Hana 說...

冇睇留言添

3080ok喎!估唔到睇博(某人)都會破財添...唉...

Ebenezer 說...

s95賣$3080?? 貴咗d wor??

Coffee 說...

Arm︰
一來只得黑色,二來黑色幾經典吖!

Coffee 說...

Hana︰
我剛見到Eben嘅留言,好似唔使$3080添,等我問下佢,我買是$2980現金價。

Coffee 說...

Eben︰
即係幾多呀?快講來聽下呀,唔該!

Ebenezer 說...

我冇呢部野,but去年年尾在灣電扮講價玩野,行貨二仟中間多d都講到wor!

Coffee 說...

Eben︰
咁我知喇,應該係水貨呢,我係網上check價時見到,但我要行貨。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...