2010年10月9日星期六

友情

又是很久沒有登入QQ了,剛才一登上,即遭狂轟!有中秋問候卡,更多的是文雅「問候」語!然後說十月搵日在深圳聚會,我說我近日忙,可能去不了。琦說,忙甚麼?一定要出席!我笑了,唯唯諾諾,望著他/她們狂言瘋聊,有的為我出謀劃策,如何安排時間,有的不惜「拆穿」我,話我扮忙,有的咄咄逼人出言不遜,逼我說清楚具體在忙甚麼,當然都有「憐香惜玉」的,叫大家別逼我。我想,這種種,都是我們之間深厚的友情吧!

#  #  #  #  #  #  #  #

內地人仍沒有身份證跟身的習慣。話說X總那日開會開遲了,由司機送他和秘書飛馳往機場。剛開車不久,秘書說,X總,我身份證放在公司,忘拿了。平日身份證可以不帶,但乘飛機就一定要出示。司機問,X總,回不回去拿? X總望望手錶,說,!回去! 然後司機一個急轉彎,往公司方向駛去。剛駛出,秘書又說,X總,在!在!身份證有帶。X總一聽,罵道,我.操~你媽的

(由相熟的人上演這一幕,很啜核!都笑了!)

#  #  #  #  #  #  #  #

今日鋼琴樂理考試,陪去的多過考生。

12 則留言:

卡臣 說...

妳懂彈琴的?

Armadillo 說...

哈哈,身分證唔係隨身帶,唔通鎖喺夾萬裏面咩,真搞笑!其實男人會袋銀包,女人會拎手袋,身分證跟身又有幾難啫!

S 說...

哈哈!點解我同妳做的嘢咁鬼似?(我去年是陪考:-P)...

http://sally-smallthoughts.blogspot.com/2009/10/blog-post_23.html

笑談風月 說...

嘿嘿!陪考不如代考!

韻味熊貓 說...

帶身份証有乜咁難?咁,信用卡、八達通呢?

Coffee 說...

卡臣︰

嘿嘿!我希望在我有生之年,能達成我這藏在心多年的心願!

Coffee 說...

Arm︰

因為大陸一般街上唔查有冇身分證,啲人未慣性擺係櫃咯!最搞笑係,聽聞可拿了別人身分證,又知密碼,便可替別人取錢。:p

Coffee 說...

SKII︰

我昨晚已即刻去睇了你的連結,哈哈!真的真的好多時在走著相同的路!

Coffee 說...

風月︰

說得極是!無言呀!

Coffee 說...

佛爺︰

其實我當時問的都是同一個問題,作為秘書身分證跟身很重要,所以她被人鬧完,即使梨花帶淚,亦冇人同情她!

Ebenezer 說...

原來妳在祖國都有咁多friend嘅,妳人脈真係唔簡單喇^^

Coffee 說...

Eben︰

其實唔多架,我邊度都唔多朋友,因為我不擅應酬,有點自卑(真心話),又有點兒冷漠,好彩識到一、二個長袖善舞又明白我嘅人,跟住佢哋識多咗人咁咯。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...