2010年10月14日星期四

錫自己

幾個月冇去MB,真係覺得周身攰,所以即使得一PART七點鐘位,我都拿拿林去了。附近這間MB我只去過幾次,因為場細較難BOOK位,今日這個位都是別的人客今早取消才有的。去到還有十多分鐘才到七點,我先沖身,然後入蒸氣房坐了差不多十分鐘。

本來BOOK的是通淋巴,BODY師幫我通咗雙腿淋巴後,見我很攰,問我剩餘時間是否想轉為按背穴位。我知自己近日骨火重,因前些日子二次作感冒最後都沒有發出,令到個人好攰,所以我同意轉為按背,而基本上,我如此疲乏的身軀,只要不太差,其實她點按我都會覺得舒服的。不過今日這位BODY師手勢又真係不錯,好夠力,特別是按背穴位時,痛到我要忍住唔抖氣,才能就到她的力度,我又唔想叫她就力,我有被虐偏好?非也!因為覺得痛才出得到骨火。記得我去開的佐敦那間,相熟BODY師曾解釋過,當身體越攰,按下去便會越覺得痛,但如果就力輕輕按,效果便不理想了。所以我忍!忍!忍!

四十五分鐘眨下眼就到了,雖然有些到喉唔到肺,但已經覺得百般鬆弛,之前周身隱隱約約的冤冤痛痛消失了,真舒服呀!完了時,貼心的BODY師還為我送來一杯意米水。

八時多人客很少了,我施施然沖個靚涼,離開。

9 則留言:

卡臣 說...

我好耐無俾人按摩
唔捨得囉

Ebenezer 說...

沖涼dup骨,印象中係D紋身江湖佬常去嘅地方。

韻味熊貓 說...

卡臣:

果啲係女人按摩,唔啱你啊!你要搵男人黎做至得呀!嘻嘻!

Coffee 說...

卡臣︰

我以前買落的套票,$100 45分鐘,不用給小費,不過而家呢個價錢唔得了。我通常一個月去做一至二次,講真,唔係貴,但美容公司志不在此,志在希望啲客買facial套票。

Coffee 說...

Eben︰

我去的MB即Mordern Beauty 現代美容,上市公司,全女賓,仲要常常很難BOOK位架,即係而家觀念改變了。:)

Coffee 說...

佛爺︰

嘩!你一定已當我係好熟的朋友了,如斯笑話都能說,哈哈!不過無妨,我本身都很喜調侃!:)

Coffee 說...

佛爺︰

哎呀!我睇錯了,原來你講緊卡臣。:P

韻味熊貓 說...

咖啡:

唔緊要!我好多時都睇錯!

我好鍾意戲弄卡臣!嘻嘻!

Coffee 說...

佛爺︰

越是好朋友越能講笑,這種默契是友情的見證!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...