2010年5月24日星期一

EOS 550D(11)

大埔鳳園。

踏著初夏和熙的陽光,迎著微風,鼻息間感覺那清晨露水滋潤萬物而帶來的淡淡泥土香。置身蝴蝶園地,我們或是驚訝,或是歡呼,無不為色澤斑斕的蝶兒駐足舉目。蝶兒聞風拍翼,翩翩起舞於花草間。引目而望,但見那一派撲朔迷離的景致,好不迷人!

拍攝蝴蝶很講緣份。舉起鏡頭,耐心守候蝴蝶即使是一秒的停留。那天所見,週遭一應高性能攝影器材,各據一處,癡癡地等!真令人咋舌!蝴蝶,只候有緣人的鏡頭!


 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

6 則留言:

笑談風月 說...

非常物盡其用妳的單反。

Coffee 說...

風月︰

哈哈!我部機好辛苦呀!

韻味熊貓 說...

咖啡:

咁支鏡頭豈不是好近隻蝴蝶?唔會嚇走佢地咩?

Coffee 說...

佛爺︰

蝴蝶基本上係唔會停下來的,係人先企在某位置,然後等某隻蝴蝶有緣在鏡頭前停一停,跟住快快手按下,無機會嚇走佢哋。又

好多時遠遠見隻蝴蝶,未行近已飛走了。總之難影到喇!

韻味熊貓 說...

咖啡:

因為我拍攝過蝴蝶,從來都無拍到咁近距離,所以知道唔容易拍的。

Coffee 說...

佛爺︰

所以拍攝到蝴蝶真要講緣份!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...