2010年5月12日星期三

還是如常的好

雪終於要九點多才回到港,有人接了她們幾個「美燦」入西貢食甜品。(「美燦」是雪幾人那晚在港某稻香食晚飯時,因未搞清楚餐牌而自嘲的,愛自嘲這一點,是我們其中一共通點。:p)

我於是去上畫班。今晚老師對我好客氣,我不斷在想,可能我上一堂的表現小氣咗,才會如此。上一堂,老師要我們即席揮毫,題材自選,中間有些事出突然,加上我又唔知點解wing下wing下,個腦一片空白,畫唔到!索性唔畫,同學們好好人,俾好多提示我,但我就係唔畫!我話我依剛才講好的,畫唔到的拿$20出來入飲食基金。跟住連老師都開聲叫我畫,當然無功而回啦。到抽老師送出來的即席畫作時,我說不用寫我名,因我沒畫畫,所以唔抽。但老師說照抽,話老師說了算。我,堅持不抽!然後,本來話即席揮毫完結,就拉大隊去食嘢,我好不合作地說不去了,跟住走人。我對金牛座的人越來越了解喇!

聽說那晚最後沒有去食嘢!本來諗住今晚陪雪,借機唔返畫班的。所以上到畫班時,我已有點兒心虛(反省中,內疚中),點知老師成晚無窒過我一句!因之前老師有些欺負我反應不夠快的,常鬧我,我麻,笑笑口說︰我真係功德無量!替眾人受了!有同學這時會講,老師錫妳先鬧妳乍,都唔知袋咗幾多$$$入妳袋。我於是繼續︰罪過!罪過!無功不受祿!還請各人領去罷!然後大家笑ing...

但今晚,老師讚了我很多次,咩事呢!「隻雀仔全部妳自己畫架?我一筆都無幫過妳呀?」然後竟然有同學附和。唉!老師,我下堂都係衰衰地駁下你嘴,等你有機會話下我啦!

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...