2009年11月25日星期三

功課要重做

今晚畫班幾乎個個都被老師「鬧」,原因是所有人上星期那幅功課畫得唔認真,全部要重畫,無一幸免!

即是那幅「鴨子」,我那幅底色幾好,但鴨子太瘦,無'pet pet',我力挽狂瀾︰老師,我畫的鴨'pet pet'是有的,只是沉咗係水入面。老師瞪著我︰你的鴨尾毛畫得咁高,點沉呀?我死死地氣細細聲說︰緊係想畫瘦啲架喇!瘦啲靚呀麻!唔通畫個大'pet pet'應景咩!點知我咁細聲都被老師聽見,老師笑我︰宜家叫你畫鴨喎,叫你畫咩呀!同學們都在笑!不過,有人差到老師一看即掉回幅畫,並送上一句︰重畫!

然之後,今晚這堂,老師由指點第一個同學開始就語氣頗重,差不多到我時,我臉上堆笑說︰習畫之人來喇,習畫之人來喇!

可能個個都被老師話得無咩心機,落堂時老師話︰今晚我請大家飲嘢!
但一個二個雞飛狗走!

風月,你啱,我想畫月色,實質是黃昏景!

2 則留言:

笑談風月 說...

哈哈!從錯誤中學習呀!

Coffee 說...

估唔到成人班都咁認真!有同學試探問︰唔重畫得唔得呀?老師好嚴肅答︰得嘅!但其實個個都會重畫!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...