2009年11月3日星期二

朋友



K好耐都無搵我食飯,今日搵得我緊有啲嘢嘅。果然!係「和民」一坐低,未幾K便開始講佢TB教練的故事給我知,未講前,我在心諗︰你終於都講喇!因為我曾和另幾個朋友懷疑K是Lesbian已有好一段日子了,不過出於厚道和尊重,我們幾個朋友聚會時,輕易都不提及這敏感話題。

故事大約是這樣︰TB教練和前度女友散咗,有一新女趁機埋了教練身,二人開始拍拖了,但教練仍喜歡前度女友,所以對新女並不是很投入……我唔關心TB教練喜歡邊個,我剩係想知K是否教練的前度女友?睇出我內心的疑問,K中斷了說話,急忙辨明自己唔係,說自己是喜歡男性的。但我又明明聽到K說︰如果我肯,新女完全不是對手,邊都企唔到!不過我甚麼都沒有問,想講的時候自然會講。

2 則留言:

笑談風月 說...

朋友就有這樣好,可以對事情較抽離。

Coffee 說...

風月︰我認同抽離較可看清事情,仲有我認為作為朋友,首先係互相聆聽,不用急於俾意見,除非緊要關頭。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...