2009年9月30日星期三

為生活添點甜

飯後甜品除咗係一種習慣,我更覺得是一種生活態度。習慣在飯後吃點甜食,久而久之你會發現這原來是你給自己的一份窩心小禮物,它能為你帶來愉快的心情。返工的日子,午飯多數是隨意打發,三文治、面包、即食麵或外賣、快餐,粗枝大葉對付著,但我總會在那些不知所謂的午餐後,為自己準備一、二粒的朱古力,它們融化在口裡,慢慢化開,然後湧向全身,滿載著快樂!

我其實不太嗜甜,但不拒絕飯後甜品,除咗可安撫飯餐後的味蕾,我清楚感受到這份甜給我的寵愛。嘻嘻,事實上像我一樣嗜飯後甜品的大有人在,只不過大多數人都唔似我諗咗成堆嘢,中意食咪食咯,就咁簡單!

今日晚飯後,有人提議去旁邊的糖水舖吃糖水,點知人吔今日休息。心有不甘,竟然由香港仔出番大坑去搵甜品食,原本目標是谷祖琳的「小甜谷」,去到時唔知邊個又提議不如去旁邊的「千口甘」,好彩都無去錯,好正!有圖為證︰
糖水舖「千口甘」
招牌甜品--千口甘

芒果綿花冰+雜果

香檳葡萄綿花冰+芒果


豆腐綿花冰


豆腐綿花冰

「腸粉」

6 則留言:

笑談風月 說...

首先我必須聲明從健康角度來看“飯後甜品”是大忌,但心底裡卻非常認同妳的看法。
還有請問大坑哪裡,我是新界人呀!

Coffee 說...

>>從健康角度來看“飯後甜品”是大忌。

這個我倒沒諗過呢,謝謝!

大坑毗連銅鑼灣。

笑談風月 說...

飽餐後,糖份不能分解為能量,會馬上分解成脂肪,儲存在腰腹間。我退休前,專業屬醫科系,是後勤部隊。

Coffee 說...

好彩得你指點,如果唔係,我仍會咁樣「快樂」下去!真係要謝謝你!

咁我咩時段食朱古力好呢?我以往通常每日都要食三幾粒囉。

笑談風月 說...

水果與糖果,正餐一小時前吃最好。

Coffee 說...

謝謝!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...