2021年1月12日星期二

2021年1月12日(晴) 補誌

**安裝新抽油煙機小插曲,話說兩師傅上到嚟,第一件事就係講喉管位唔啱,要開大少少。問開大少少要收錢嗎?要,收一百。這個套路跟之前安裝那部西門子係一樣的,所以在買新機時問得仔細,店員稱除非喉管所需長過配給的,否則沒有任何收費,安裝時如有疑問,可致電回門店。好,打電話問,聽電話的是經理,居然是這樣的︰

經理︰同牌子不同型號出來的喉管大細都唔一樣,師傅會收開位費
我︰    買時唔係咁講,講好包安裝,沒任何安裝收費
經理︰嗰個同事今日放假
我︰    收錢嗰位女職員當時都在附近,佢開單時聽到
經理︰好啦,如果你唔滿意,一係我哋收返部機,退返錢給你
.....
這個結局完全在我意料之外!

之後在附近小電器行另揀過一部抽力勁的西德寶,並已安裝妥當。

後記︰安裝上一部西門子抽油煙機時,師傅一嚟到先給了 $ 100 小費,希望裝好啲,點知然後師傅話要收 $ 100 ,開位費,喉管大過現在的窿位,好,自己唔識,照俾(心入邊唔多妥,話明包安裝)。但是,後來我見到根本唔係家中廚櫃窿位唔夠大,反而被他鋸一鋸,原先美麗的圓型變成鋸齒形,而且窿位偏大了。這就是為何買新抽油煙機時,我多了個心眼。

10/1 南丫島一日行














沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...