2013年9月18日星期三

洗冷水澡

意外洗了個冷水澡,好多好多年未試過了。

擰開花灑,等嚟等去水溫都沒有絲毫改變,關了再開一次,如是者,不過直到嗰刻我都覺得自己剛才係有做開煤氣掣哩個動作架。其實係可以即時去開番的,但不知怎的突然就想試下沖一次冷水涼。怕冷水淋身,加上太耐沒洗過冷水澡,所以我先淋腳,冷水刺激得滯,不期然地邊用手摩擦身體,然後覺得冷水淋到時已沒有那種激凍的感覺,我快快手用冷水淋埋上身,哈,又得喎,忍受得到第一下淋落冷水的恐怖,再之後已沒甚麼了。

沖完後感覺好正。

6 則留言:

DeepC 說...

過了心理關口那關, 好快就不會覺得凍.
如是在冬天, 還會覺得比室溫暖.

不過沖涷水涼, 大前題要沒病及身體好.

看來你健康不錯! :)

中秋節快樂!

Armadillo 說...

曾經有一年全年沖凍水涼,嗰年最凍試過10度以下添呀!沖嘅時候真係好惡頂,但係沖完全身暖晒,感覺正到無倫!另祝中秋節快樂!

Coffee 說...

DeepC︰

就係第一下最難,沖完就真係感覺好正。

我身體算好,所以心思思想再試,哈哈!

都祝你中秋節快樂!

Coffee 說...

Arm︰

嘩,你咁犀利,沖凍水涼唔容易呀!尤其冬天,點沖得落手,學DeepC話,你身體一定好好好好!

都祝你中秋節快樂!

Ebenezer 說...

沖凍水涼最緊要心臟冇事!

Coffee 說...

Eben︰

個心不自覺地收得實一實,冷水一沖身時,心臟好似停止跳動一樣:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...