2013年4月7日星期日

錯誤示範

得閒無事拎塊面嚟試下哩樣試下嗰樣,主要想對比 BB Cream 同粉底液有咩唔同,搽完一次抹一次,來來回回用卸妝水抹過三次面,及用洗面奶洗過三次面,令到塊面更乾。之後敷冰凍保濕紙面膜,感覺係一敷上面,張面膜即刻就乾了,無誇張架,於是拎Avene噴霧出嚟噴幾下加強水份。敷完紙面膜仲係覺得好乾,再敷蜜糖滋潤面膜,這是正規面膜呀,唔係講笑,搽上去沒一會,面膜Cream滲入臉去無影無蹤了。

今晚要重手搽保濕面霜睡覺。

 

4 則留言:

Ebenezer 說...

嘩!妳塊面好似黑洞喎。

Coffee 說...

Eben︰

一啲都唔好笑!哈!

DeepC 說...

wah~ 勁啦, 好大工程, 好似我攪hardware咁, 試完再試, 試到得先停手.

Coffee 說...

DeepC︰

想了解清楚,發現都係BB Cream啱我多啲,又可能Clinique送我的sample唔啱我。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...