2013年4月16日星期二

煎餅

由我在這公司上班以來,同事之間多次有人提出每人整一樣食物帶回公司大家一起食,每次我都說不參與,因為自知沒甚麼拿得出手,而一班人中有人持反對意見時,好容易就掃了興的,所以一次都搞唔成(火鍋買現成食材唔計,慚愧,火鍋我都剩係幫手開枱、執枱)。上星期又再提起此事,我還未開聲表態,就有人建議由我準備白飯,嘩!如果咁樣我都仲話唔好,我仲係咪人嚟架哩!我自動提出自己再買埋麵包。

星期天一同事Whatsapp佢負責的一煲牛腩給大家看,我馬上被她的誠意打中了,難道自己就真係Hea到剩係拎啲米返去煲飯咩!想起同事話想食蔥油餅,這個以前跟媽媽學做過,不如就...

怕當日失手,於是打算先小試牛刀,勁頭來了,却萬事具備,只差麵棍,念頭一轉,不做蔥油餅,改煎「薄餐」。

星期一帶了些回公司給大家試食,如果大家接受,我就不買麵包,改為煎另類蔥油餅。估唔到大家都讚到不得了,一盒「薄餐」迅速被清光,實在太感動了!好,星期三晚我就煎多多,星期四帶回去給大家食。



煎餅煎得興起,見家中有蕃薯,順手煎埋蕃薯餅,星期一連埋薄餐一起帶回去給大家食了。



8 則留言:

Ebenezer 說...

原來妳一係就唔出手,一出手就唔少嘢!

卡臣 說...

口水都流

CC 說...

係喎, 一出手就咁勁!

Coffee 說...

Eben︰

係佢哋知我不擅整嘢食,希望我以後整多啲:)

Coffee 說...

卡臣︰

哈哈:)

Coffee 說...

CC︰

Not lar!
Shy~~

DeepC 說...

你同事真有口福. :)

Coffee 說...

DeepC︰

沒有呀,我唔掂:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...