2012年6月1日星期五

納納雜

友人 M 以前幹過保險行業,雖然早已轉行,但仍有續保險牌。前些日子找她買了份保險,今天收到份正式保單。

病了幾日,忘記了繳一張信用卡數,打電話去請求不要徵收罰息及手續費。越來越覺得信用卡很煩人,剩下三張都想取消算了。

R說他申請參加學校韓國遊學團可能不批,因為批的同學收到通知了,說是申請資助的那些同學優先,咩道理嚟架!雖然原本我覺得他已去過韓國了,但 R 說想和同學仔一起去,所以不批時連我也有些失望。

原本打算 R 參加遊學團時,我就試坐高鐡去一個未去過的城市吃喝玩樂幾日,最好當地有朋友或朋友的朋友,如今好明顯計劃要更改,重新計劃外游,這所謂計劃包括說服自己要去外遊。

我知咳嗽未斷不戒口會咳死人,想著週末哪裡都不去,在家癢病,食麵時忍不住加了辣,頂!咳咳咳,食了粒咳藥丸才不咳了。

不喝咖啡改喝奶茶,自己泡製的,用荔枝紅茶加脫脂奶粉,還在改進中。

和 B 聊天感覺很好很好,有的人你就是永遠都有說不完的話,你說甚麼人家都懂,這樣的朋友無論如何都要珍惜。


11 則留言:

DeepC 說...

戒下口好D, 今我今都戒! >.<

卡臣 說...

我一日一至兩杯coffee架

SKII 說...

你知不知道自己是什麼咳?例如寒咳定係乜?我試過因為氣管敏感,結果飲 crocodile 湯攪掂。

佛爺 說...

韓國英語行不通,如何遊學呢?

Coffee 說...

DeepC︰

戒口好緊要,我見唔係咳得厲害所以冇忍口,而家要立心戒了。
未睇你貼文,有冇講咩事你又要戒口,陣間去睇。

Coffee 說...

卡臣︰

各人體質不一樣,我有個女同事,都係日日用咖啡壺焗一、二杯咖啡飲。

Coffee 說...

SKII︰

謝謝你!我都知 crocodile 煲湯,但未咳得太嚴重,昨晚食了辣椒咳多了,今天 (嘻,一點半才起床) 冇乜咳,睇下康復情況再作打算。

Coffee 說...

佛爺︰

而家啲遊學早就放眼世界了,我笑謔佢哋去學整泡菜咯。科技遊學,可能有參觀韓國三星公司掛。

Armadillo 說...

信用卡呢家嘢,最煩係每年要打一次電話去銀行要求豁免年費。根本次次都批架啦,都唔知銀行點解唔肯自動自覺去做!至於找卡數就一啲煩惱都冇,因為我係自動轉帳找晒。如果戶口唔夠錢,我係唔會簽卡嘅!另祝早沾勿藥!

Coffee 說...

Arm︰`

我唔想做信用卡自動轉帳,女人買嘢很多時是感覺SHOPPING,不是睇需要,所以我就嚟CUT剩一張就算了。

Coffee 說...

Arm︰

謝謝你!抗拒食藥的我基本上好了:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...