2012年1月7日星期六

臉紅

在我踏入電梯前,有人輕拍了一下我的膊頭,並有把很中年的男人聲︰小姐,你打尖喎!
剛才趕著返工的急切心態迅速被冷卻,思想空白但語帶不滿語氣生硬地衝口而出︰你行得咁慢!
說完,平日那些排隊入電梯時慢吞吞的傢伙頓時浮現腦海。
你打尖就打尖啦!
十幾對眼睛望著我,我腦後長了眼睛看得到,而緋紅的臉頰亦被電梯鋼門反照出。
我定一定神,暗自深呼吸一口氣,然後說︰
先生,唔係個個都好似你一樣唔趕時間,況且個電梯門咁大,我係右邊入,唔影響你係左邊入,如果我一定要等你入了,我才入,自然慢好多。
我控制著自己的難為情,語氣極之溫和地說完,然後靜靜等待中年男人的嘲諷笞撻。
但出奇地,中年男人甚麼也沒有說了。
我已平靜下來,極之溫柔的輕輕補多句︰
況且唔係我入咗,你就入唔到,就算排我後面的都通通入到,我剩係想快啲。
最後這句好明顯是說給電梯內的全部人,你們的眼睛別再盯著我後腦了,行麼?

後來,我將自己那次的行為,定義為打尖。

14 則留言:

陽光的戀人 說...

哈哈, 以柔制剛, 以理服眾, 最後仍自我反省. 他們心裡早已原諒妳的打尖了.

攞你命三千 說...

指控成功被spin了

其實唔係有條明顯的隊排緊,又好難話邊個邊個插隊

卡臣 說...

欣賞妳

best actor 說...

太唔正常啦,冇人爆粗,冇人打交,仲有人聽同講道理,呢個咩世界嚟㗎?

Coffee 說...

阿路︰
我腳仔軟軟架:P

Coffee 說...

三千︰
被佢攞我命三千!

Coffee 說...

卡臣︰
都係博友們好!

Coffee 說...

best actor︰
(笑)
我可能係同呢個世界不合流的人:p

Armadillo 說...

咁算唔算打尖真係好難講,不過個中年男人就好不智嘞,亂拍人膊頭好易會構成非禮架!

韻味熊貓 說...

又唔係爭廁所,洗乜咁緊張!

Ebenezer 說...

我都記得我也有過相類似經歷,當時我答:

I run fast because I am working hard.

玩幽點搵落台階。

http://ebenezer-ebenezer.blogspot.com/2010/10/blog-post_04.html

Coffee 說...

Arm︰
佢好輕微拍下,加上被佢嚇倒,忘記哩樣可以作反擊嘅point。

Coffee 說...

佛爺︰
所以我咪被佢嚇一跳咯,諗住快啲吖嘛。

Coffee 說...

Eben︰
你一講,我記得睇過你嗰篇。

其實嗰個男人可以唔放過我架,所以我原本預咗佢可以輕易但苛責嘅反問我,令我更難堪,但佢冇再出聲,又令我喜出望外:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...