2011年4月15日星期五

115

今早我堅信自己很快可以減到去115磅時的喜悅讓我樂上了天!就像一個海浪湧來時,把身體推得高高的,心志也長高高。浪潮退下,雙腳重重落回地面,方醒悟適才過份的開心下高估了自己的能力,115磅對我來講該是太遙不可及了,很遠啊!

15 則留言:

卡臣 說...

向目標加油啦

阿貓 說...

體重要與身高、骨骼比,看手知不是大骨架形,祝成功!fighting!

佛爺 說...

其實減磅唔難,食少D雜食就見效。

laulong 說...

努力!

Coffee 說...

卡臣︰
未放棄,但難咗啲!

Coffee 說...

風月貓貓︰
如果我呢次減得成,我一定唔俾自己肥返!

Coffee 說...

佛爺︰
長時間的持久戰,中途易有飲食變數。

Coffee 說...

校長︰
我定的目標太高了!
假如你教的學生一開始高估自己能力將目標定高咗,要修改,你俾唔俾架?

laulong 說...

唔俾架!

取法其上,只得其中;取法其中,只得其下。你唔好理咁多咯,一於朝著 115 目標進發!

Coffee 說...

校長︰

知道!
>>取法其上,只得其中;取法其中,只得其下。
很有道理啊!不過其路漫漫,擔心堅持不下去呢!

SKII 說...

Coffee,我想說的校長已經說了,向着較高的目標進發,就是做不能完全做到,也不會太差嘛。

SKII 說...

噢,還有,妳新換上的頂置照片很漂亮,我今天也換了新相,是用 S95 拍的。

Coffee 說...

SKII︰
你們大家的說法加強了我堅持下去的意念,我都自己加油!

張相係上週末拍的,我今日又出咗去拍了一些,有大機,有小機,諗住陣間貼。

剛換的吧?我晚飯前去你度還未見你換呢!我而家去睇。

l.minor 說...

利害,我的體重仍然原地踏步

Coffee 說...

Minor︰
好多時都係輸俾不能堅持下去!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...