2013年11月20日星期三

全效晶亮護理油

據說法國品牌 Nuxe 這個全效晶亮護理油很好用, 同時抗老化、保濕、滋潤、修護,有效淡化細紋及沉暗,香氣持久宜人,讓人有幸福感。所以我要去尋找,在龍城找不到,今天偶然在某間莎莎找到,真是無心插柳。

100ML的全效晶亮護理油

沒有單獨出售,連同 Nuxe 其他產品為一套裝,而且是最後一套,買定唔買呢?除了 100ML的護理油,那大枝的是洗面Gel,正好我的洗面泡已快用完(昨天本想在龍城找的),但一套四百元我又覺得小貴,始終是未用過的產品,猶豫中。職員見狀說已經特價咗喇,你睇原價差不多七百元一套架。我仍在考慮,同時問會員仲有冇折呀?職員說肯定沒有啦,昨天我有個客來買了一套,呢套係最後一套,不過幫你過機 Check 下啦。待收完前面客人錢後,在收銀機一過機,職員自己都吃了一驚,呀,而家做緊 $240 一套喎!嘩,我迅速將信用咭遞給職員。


  


6 則留言:

DeepC 說...

wah~ 海鮮價! haha

Armadillo 說...

哈哈,好彩我唔係女人,否則淨係面子工程都要搞到破產呀!

Coffee 說...

DeepC︰

最後一套大傾銷。

我係網上睇過平時一枝100ML的護理油都已經不便宜。

Coffee 說...

Arm︰

嘩,用到工程兩字都真係犀利。

BTW,除了眼精華,其他我至今依然用平價貨:P

i.c. 說...

我都買了呢套,不過得隻油好用,其餘好雞肋⋯

Coffee 說...

Ingrid︰

我超喜歡隻油,後來見莎莎有單一枝油賣,不過單一枝都跟我套裝一樣價。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...