2012年10月12日星期五

早戀

話說有位媽媽得知讀中三的女兒拍拖時,失控了,當著社工面幾近咆哮道︰人哋送你千多元的手錶,就對你好了?你要錶吖嘛?( 指著自己隻錶 )說,我呢隻錶六萬幾,你要,我俾你!我身上呢件衫,一千幾,俾你!仲有呢個手袋,五千幾,都俾你!

唉!女大女世界,歎一聲可憐天下父母心!


  

10 則留言:

ep 說...

讀中三就拍拖, 而且收對方禮物, 父母不能不擔心.現在的中學生太早熟了.

Coffee 說...

ep︰

我聽朋友說的,具體情況也不太清楚。

SKII 說...

我反而着眼於果個母親說的每樣野都有個價錢,如果佢開口埋口都就係咁,佢個會收人地的禮物唔出奇喎!

卡臣 說...

個媽要見社工多啲

Coffee 說...

SKII︰

嗰女真係陷入早戀,不是因為收了同學仔禮物才愛上的,她本身是有錢女。

Coffee 說...

卡臣︰

係情緒失控嚟睇,絕對係!

Armadillo 說...

而家啲細路咁反叛,用呢種方式教女肯定引起反效果!

佛爺 說...

這是女方問題,就算把追求她的男生分開,她也會找另一個男生,直至她「過夠隱」為止。

Coffee 說...

Arm︰

咪係,情緒一失控,咩事都難傾得埋!

Coffee 說...

佛爺︰

咁我又不完全同意,所謂哪個少年不鍾情,哪個少女不懷春,不會只是女方的問題罷。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...