2011年3月19日星期六

聽歌

這個週末,我將一些工作帶回來做。今個一整天快過去了,我才坐下開始工作,不怕,我下午睡了三粒鐘,很夠精神做夜貓子。

剛才外出時,聽了陳百強的《一生何求》及黃家駒的《情人》,記起自己曾很喜歡聽這二首歌,至今仍是。工作前先上網找來,有興趣就一起聽罷!





8 則留言:

L L 說...

喜歡一生何求多一點 :)

Coffee 說...

這二首中,我都是喜歡《一生何求》多啲,詞、曲好,陳百強演繹出色,我更視之為陳百強的代表作!

Armadillo 說...

陳百強我就麻麻地鍾意,覺得佢嘅歌藝冇乜特別。黃家駒就好有個人風格,唱得都OK啦。不過佢兩個喺作曲方面都好有才華,呢樣我就好欣賞。仲有,唔知你有冇聽過張學友唱「情人」,真係唱得好正!

Coffee 說...

我即刻去聽了張學友的「情人」,嗯,我都係鐘意黃家駒多啲啲:)

卡臣 說...

陳百強和家駒都是WEA華納歌手
都在90年代離開

Coffee 說...

係啊!特別係黃家駒,佢係香港樂壇的另類風格。

韻味熊貓 說...

做貓頭鷹同聽歌有乜關係?嘻嘻!蟬鳴?

Coffee 說...

佛爺︰
邊工作邊聽歌啊!呢樣好緊要架!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...