2011年3月16日星期三

蘋果(補︰愛自己,食蘋果;愛她,哄她食蘋果!)

(補誌︰原來校長曾貼過篇文食蘋果一睇才知蘋果如此這般的好!幸好被我誤打誤撞吃上了!妳,吃蘋果了?你的她吃蘋果了?愛自己,吃蘋果!愛她,哄她吃蘋果喔:)


我買了好多蘋果,要繼續減肥,繼續一天有一餐食蘋果充饑。說起蘋果,記起堂哥妻子說,她每日食一個蘋果,食了大半年,胃不好的毛病不治而瘉了。她極力推薦我多食蘋果,介紹了很多食蘋果的好處,我邊聽邊「哦、哦、哦」,其實當時心裏壓根兒沒打算多吃,啥呢?就是不喜歡食嘛!

但又吃上蘋果了,有時一天還二、三個呢!聽過蘋果減肥嗎?這算是既方便又健康的減肥方法,所以雖然不喜歡吃蘋果,但圖它的簡單。我是不會跟那些幾百樣咁多搞作嘅減肥餐單的,所以一天有一餐或二餐食蘋果的方法,合適我這種懶人。我的體會是,蘋果連皮食,飽肚,還有就是蘋果似乎可壓抑嘴饞,食蘋果期間,我這為食人不大找零食了,真好!



 同場加映︰
鄰居送來的,這個我愛吃,誰說不嘴饞來的?:))



10 則留言:

卡臣 說...

豬腳薑的蛋我最愛

佛爺 說...

咖啡:

食少D就唔會肥架喇!有人連屋企隻吠吠狗都要用減肥餐呀!

Armadillo 說...

哈哈,我同你都差唔多,晏晝只係食一條粟米。不過好快會見肚餓,有時忍唔到就會周圍摷零食,仲大鑊正正經經咁食一餐!

Ebenezer 說...

豬腳薑好肥人wor:)

Coffee 說...

卡臣︰
Give me 5!
我還很喜歡食茶葉蛋:)

Coffee 說...

佛爺︰
食少啲梗係得啦,就係難食少啲嘛!

Coffee 說...

Arm︰
中晒!一開始剩係食少少,仲要懶係健康果啲,點知肚餓起來,成堆零食吞下去,仲衰過正經食個午餐!

Coffee 說...

Eben︰
係哩~!生活中太多美食誘惑咯!

laulong 說...

我寫過一篇「食蘋果護波波」,去睇吓:

http://lau-long.blogspot.com/2009/03/blog-post_12.html

Coffee 說...

校長︰
嘩!嘩!嘩!
剛睇咗,原來蘋果咁得架!睇來我唔鍾意食蘋果,但竟被我誤打誤撞食啱了,咁好嘢,幾大都繼續食,惟一係可能食遲咗啲了。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...