2011年3月11日星期五

蘋果四代

今日同事飲茶,一圍枱,有九個人用 iphone 4!我們的 iphone始祖阿ming對我來個大控訴,說由佢用第一部 iphone就開始sell 我,到而家 iphone 4都仍未能sell到我,令佢有挫敗感。我哈哈笑說,我等緊 iphone 5嘛!阿ming說︰你唔會買嘅,到時你又唔買架喇!

其實我對 iphone 真係沒有很想擁有的情意,不過如果到時有 iphone 5,我相信我一定會買一部的,係訂購齋機喎,因為我唔鍾意被捆綁24個月個種咯。好似今日咁,當全枱人都拎部 iphone 出來左篤右篤(真係唔明有咩咁好篤),我感覺自己好似同呢個社會脫了節一樣,沒朋友呢家嘢,唔好玩。

15 則留言:

阿貓 說...

台費太貴,不想負擔,以前工作很靜態,向來只用幾十塊錢那種台,算人有我有。

l.minor 說...

如果不愛上網,不愛玩game,有冇iphone也一樣

iphone對於我來時,只是乘車時的消閒工具,妳說其他電話係咪做唔到呢?一定不會,不過iphone確實在有需要時係幫到手的

韻味熊貓 說...

我有部iPod Touch,可以無線上網,已經足夠,無台費的負擔。

Ebenezer 說...

一枱十個人有九個用 iPhone,呢個比例好合理。

Armadillo 說...

我仲係用緊2豬電話咋,真係有自卑添!

Coffee 說...

Pocari︰
我同時亦都被ipad2動了心,外型唔使講啦,而之前見朋友用ipad1時都好好用,所以我都係諗緊買唔買ipad2。

Coffee 說...

風月貓貓︰
我而家電話都是幾十元台費咋。

Coffee 說...

minor︰
我完全未親身體會過iphone的好處,聽就聽咗好多。我不喜歡玩game,上網就現今生活少不了的,如果我買iphone,係因為我想了解佢有幾好,點解咁多人著了道!

Coffee 說...

佛爺︰
咁iphone、ipad、ipod touch有咩分別,各自主要用途及優勢係咩呢?

Coffee 說...

Eben︰
講到蘋果,你同我同事阿ming一定非常啱嘴型,都係蘋果超級粉絲!

Coffee 說...

Arm︰
都咪話,我以前完全不為所動,而家真係都有啲脫節感覺,一於等出 iphone5 啦!

卡臣 說...

祝早日如願以償

Coffee 說...

卡臣︰
iphone5出唔出得成都未知呢:p

韻味熊貓 說...

咖啡:

iPad是十吋,另一回事。iPhone分分鐘可以上網,是其優點。iPod要依賴WiFi才可上網,其他功能與iPhone無大分別。

Coffee 說...

佛爺︰
謝謝你!我知喇!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...