2010年12月30日星期四

小幸福

這幅是我畫的,不過老師都有幫我修改咗少少,真係少少咋!係,忘記一提,我的書枱上星期五送來了,我安心案前調色弄墨,感覺太好了!這幅是我在新書枱畫成的第一張畫,昨晚老師、同學都真心讚。我一味傻笑,然後說,因為我有張專用畫枱嘛!


 

22 則留言:

Ebenezer 說...

妳以後可以再在張靚靚書枱上面畫多d佳作啦:)

Otto 說...

我好鐘意果D山同樹喎~~勁match!!

the8 說...

隻小船仔很有劃龍點睛之效呀!

卡臣 說...

有層次,意境呀

Coffee n Tea 說...

Eben︰

:) 張書枱真係好用,曲尺,唔會遮擋窗口,我坐於案前久唔久可望下窗外,舒緩雙眼,正!
承你貴言,希望越畫越好!

Coffee n Tea 說...

Otto︰

謝謝你!係呀,水墨畫都講究協調。

Coffee n Tea 說...

the8︰

:) 如果少了隻船,意境係差好遠!

Coffee n Tea 說...

卡臣︰

嗯,常要用唔同的顏色,或顏色的深淺來表達出層次感。

SKII 說...

好 pro 呀,加埋張新書枱,可以晝多啲!
圖中左下的一葉孤舟,替幅晝畫龍點睛(嘻嘻,我扮晒晝評家!)

best actor 說...

雖然我不是一個很懂國畫的人﹐但一直留意你的大作﹐也發現了你的技巧和筆下意境﹐不斷地進步﹐可喜可賀。

小幸福除了構圖精巧﹐著色淡雅﹐筆法婉約外﹐最重要是意境宜人﹐流露出個人風格。

祝願2011年畫功更上層樓﹗

笑談風月 說...

意境很温暖,岸上灰灰的一塊塊是甚麽,很好奇!新畫枱滿意嗎?

Coffee n Tea 說...

SKII︰

謝謝你!我還有很大進步空間:P

Coffee n Tea 說...

best actor︰

感謝呀!多謝一直以來的鼓勵!
你點評的文字可讓我樂上好一陣子呢!

Coffee n Tea 說...

風月︰

那一塊塊的是農家屋頂呀:P

新畫枱太好用了,其實最重要係唔洗再將啲用具搬來搬去,加上冇遮擋窗口,可久不久眺望遠方。

卡臣 說...

新年快樂呀!

Coffee n Tea 說...

卡臣︰

新年快樂!
(我仲要貼新年快樂文,你要再來講過架!哈哈,係咪有啲老屈呀?!)

l.minor 說...

預祝新年快樂呀!

笑談風月 說...

經妳一說看清楚了,冬至這天灼傷眼睛,吃藥ing,看微細東西還有問題。
Happy 2010!!!!

Otto 說...

2010 很快就要過去囉~~祝你2011年新年快樂, 最緊要身體健康呢~~

Coffee n Tea 說...

Minor︰

你也一樣,新年快樂!

Coffee n Tea 說...

風月︰

喔!咁要多保重呀!好好愛護眼睛!
也祝新年快樂!

Coffee n Tea 說...

Otto︰

謝謝你呀!你都一樣,健康快樂!
Happy New Year!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...