2010年8月7日星期六

夏日炎炎唔想出門

今晚在元氣食多了,宜家想到食都怕。不外遊,打算留港多消費。
#  #  #  #  #  #  #  #
回家上QQ群,見到一群潛水友,有人發威了, 

我也潛水ing。

原來QQ交友好兒戲!昨晚有個叫「寂寞」的add我,我以為是我新開Q號,一些友人add番我,所以接受了。點知頭先一登入,就見「寂寞」,噢!原來不是友人!他說家在湖南,一人在南昌工作很寂寞,問我是男是女?

寂莫 21:49:16
现在靠跟女网友裸聊寻找刺激,性压抑。

OMG!我即閃人!回QQ群,一看,友人們還在潛水,只有群主向大家問了聲好,便鴉雀無聲了。全是夜貓子,今日是星期六晚,陣間一定又聊到二點。
#  #  #  #  #  #  #  #
再有友人驅車往粵北,想起 laulong 講的奉化桃,本來我對桃依班班,但桃呢,俾校長講到好食到不得了,留曬口水,所以我叫友人幫手帶些香瓜呀、水蜜桃呀、無花果呀返落來。不知我是否有口福,靜候佳音。
#  #  #  #  #  #  #  #
我QQ群上的友人,未能一一盡錄。
群主,樣子有欠揍喔!
   
    

6 則留言:

笑談風月 說...

QQ紅得發紫,為騰信賺錢賺到笑不攏嘴。

韻味熊貓 說...

Facebook仲離譜,成班基佬纏住我成兩個月,真係要問一句:世上無男人咩?

卡臣 說...

佛爺咁慘呀
無理由人哋唔知你咁直

Coffee 說...

風月︰

原來係咁!最離譜見啲友人仲玩埋QQ農場,飯都唔得閒食,外出時得二部NOTEBOOK,爭住上。

Coffee 說...

佛爺︰

睇來你有吸引基民的魅力喎!

Coffee 說...

卡臣︰

啲基民可能有殺錯無放過!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...