2014年1月24日星期五

假如錯過先怪自己

今早比平日遲少少上班,出門乘電梯遇上不同的住客。我入去後,已經在電梯內的住客跟手按掣關上了電梯門,然後聽見同層在開門關門的另一人向梯間衝了過來,電梯門被從外面按開,一高中女生走了進來。只見女孩臉帶怒氣暗瞄了眼電梯內連我在內的三個人,一連狂拍三、四次關電梯門的掣,好明顯,她在生電梯內其他住客的氣︰為何不按著開門掣等她?!

雖是同一層,倒是頭一次見這高中女生(她們家新搬來差不多一年罷)。我有點錯愕,如果看著你走過來都關門,是太不近人情,但聽見門聲是否都應該按著開門掣等候呢?尤其在清晨個個都趕上班上學的時段,而且無論怎樣,也夠不上向別的住客發小姐脾氣。在我的認知裏面,每一種錯過都首先是自己的責任,這個世界上沒人有義務去成全自己。看著高中女生姣好的側影,我心在想如果沒有人教她這道理,她幾時會明白。


6 則留言:

Armadillo 說...

喺電梯大堂就最多咁嘅畸屎,門已經閂緊但係就俾喺外面嘅人㩒番開。到門再閂嘅時候,又俾啱啱衝入大堂嘅人㩒開。如是者,門又閂又開,最多試過5次先上到樓。無論最先入嘅人幾有修養都好,肯定會唔多高興囉。所以見到門閂緊,除非肯定裏面冇人,否則我係唔會飛撲㩒番開佢,雖然以我嘅身手可謂絕無難度。等過下一部都係一兩分鐘嘅事啫,無謂阻到人地啦。

DeepC 說...

可能她是平日按開門制給人的人, 所以才有這反應.

Coffee 說...

Arm︰

我如果趕時間就唔理得咁多,不過多數會加句「唔好意思」。

Coffee 說...

DeepC︰

再養成不輕易發脾氣更好。

S 說...

當我是門外的人,從來不會按掣開門,甚至通常肯定 lift 門已經關好才再㩒 lift;當我在門內,我亦不會開門給外面的人。所以我唔嬲人地唔開門比我,但好鬼憎喺外面㩒返開度門果啲人 :-P

Coffee 說...

S︰

哈,我的做法同想法都同你一樣!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...