2013年10月14日星期一

牙痛VS節食

牙痛的唯一好處就係可以忍口不吃零食,而非得進餐時咀嚼食物的速度又自然慢了很多,完全符合細嚼慢嚥下有飽足感而提早停食的說法。

昨天不知怎樣的用右邊大牙咀嚼食物時就突然發生了事故,右邊上面大牙位有一粒沙粒般大小的牙齒部分脫離了它的母體,當時只覺一陣微微的酸軟感鑽入牙床。然後,起碼有一分鐘時間我嚇得連口水都不敢吞,只靜靜感受牙床的酸軟感是否在加劇中,沒有加劇,甚至是消失了。後來進一步的觀察結果是,飲凍嘢或稍涼的水時有那種微弱酸軟感(例如刷牙),反而就住嚟咬食物又可以。

不管怎樣喇,反正我是小心翼翼呵護著,一顆心提到了右邊上牙床上。如果此痛綿綿無絕期,我自然減食節食也無絕期啦。哈,如果這樣都不讓我減少十磅八磅,那老天爺也實在太愛我了罷,嘿嘿!

   

6 則留言:

Ebenezer 說...

快D去睇牙醫啦!

韻味熊貓 說...

牙齒感到酸軟已經爛至神經線,再唔整就……

Coffee 說...

Eben︰

之前已約咗洗牙,一起睇埋。

Coffee 說...

佛爺︰

最恐怖就係睇牙!!

DeepC 說...

牙患淺中醫, 那就少點煩惱.

Coffee 說...

DeepC︰

係呀,咩病都係淺中醫才好。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...