2013年6月29日星期六

Baby Oil的妙用

近期開始搽眼影,然後欲罷不能,於是隨之而來的是如何卸眼影彩妝。最開始我用家中現有的卸妝油或卸妝水,是可以抹乾淨眼影,但因眼睛部位皮膚簿,每抹完後好像總覺得眼部皮膚承受了超負荷的刺激。有天晚上抹眼影時,突然靈機一觸,改用Baby Oil,滴少少在卸妝棉上,輕輕抹下,哈,效果出奇的好,抹得很乾淨,而且感覺輕柔,少了之前用卸妝油或卸妝水的刺激感。不過要提一提,我不知是否同樣可作抹眼線及抹睫毛液之用,因我沒有畫眼線亦沒有搽睫毛液。

除了用來抹眼影,昨天我又再讓Baby Oil獻新猷。就是洗完頭髮後,趁頭髮未乾時,滴兩滴的份量在手掌,用雙掌搓幾下,然後按摩在全部頭髮上,頭髮即時服貼很多。我想Baby Oil一定比我用開的頭髮精華油好罷,因為只要想一想其溫和到可以用在小朋友的皮膚上。所以日後我會停用頭髮精華油,改用Baby Oil 潤髮,看看效果如何,而Body Shop的髮尾油會繼續用。因我的頭髮很長了,且暫時都不打算剪短,但我的髮質偏乾,所以要多作護理。

Ps︰Baby Oil 比起以上提及的卸妝油、卸妝水及頭髮精華油,價錢實惠多了。

 

6 則留言:

菲菲 說...

係可以落埋眼線同睫毛液的,不過太濃密果D就要有耐性。

另外,食用橄欖油和椰子油都可以落妝的。之後要過返洗面奶/膏或GEL去除殘餘油份~

DeepC 說...

應該用甘油都得.

我少用,但隔中還是會用, 所以都有一支性質好一點的卸妝水, 很潤的, 用過後就直覺上近甘油或baby oil成份.

其實還可以用潤膚霜卸妝, 這個works的,但貴囉.

Coffee 說...

菲菲︰

記得你說過會化妝,所以你有經驗,謝謝你!

我都有諗過用食用橄欖油。嗯,之後我係會再清洗乾淨殘餘油份的。

Coffee 說...

DeepC︰

甘油、潤膚霜,哈,有機會又試下,尤其在冬天用甘油該很好。

10 說...

我d頭髮又係電到好乾,一星期兩日會係洗頭前搽d榔子油係髮中至髮尾,用即棄浴帽笠返半粒鐘,之後繼續正常洗頭,用左呢個step,我就冇再用護髮素啦!!

Coffee 說...

靚靚︰

我啲頭髮越長髮質就越差,該是營養去唔到,你係邊度買嘅椰子油?我都想試下:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...